Rasy
Rasy
Draenei
Outland byl jejich dřívějším domovem. Ale jejich vznešenost je přiměla odlétnout ze zpustošeného světa mezidimenzionální lodí jménem Exodar. Jejich loď však ztroskotala v severním Kalimdoru, vetšina Draeneiů přežila a našla si nové spojence v alianční podobě doufající, že jednou se vrátí do svého rodného domova. Tak vyzbrojeni odvahou a vírou v dobro veří, že jednoho dne Plamenná Legie padne a Draneiský lid zase jednou pocítí nádech svobody.
Hratelné s datadiskem The Burning Crusade
Povolání: (Povolání dostupné pro rasu Draeneiů)
Hunter, Mage, Paladin, Priest, Shaman, Warrior
Specializace Rasy:
- Gemcutting: +5 k profesi Jewelcrafting.
- Gift of The Naaru: Vyléčí 50 (zvyšuje se s levelem) životů za 15 vteřin.
- Heroic Presence: Zvyšuje šanci na zásah kouzlem o 1% Vám a vašim spoluhráčům ve vzdálenosti 30 yardů.
- Shadow Resistance: Redukuje šanci na zásah shadow spellem o 2%.
Základní Atributy:
Strength: 21, Agility: 17, Stamina: 19, Intellect: 21, Spirit: 22.
Počáteční lokace: Ammen Vale
Hlavní město: Exodar
Dopravní zvíře: Elekk
Vládce: Velen
Dwarves
Odolní Dwarfové z Ironforge jsou starobylou humanoidní rasou, která žije v tunelech pod zasněženými vrcholky hor Khaz Modan. Rádi si vychutnávají vyprávěni příběhů jak ze starých mírových času, tak z dob válek. V minulosti jen zřídkakdy opouštěli bezpečí jejich pevností pod horami. Ovšem pokud je povolá zvuk bitevního rohu, uchopí své sekery, meče, pušky a vyrazí na pomoc svým spojencům plni kuráže a neohroženosti. Nedávno se podařilo zjistit několik věcí o jejich původu a nyní přední učenci z řad aliance zkoumají, jakým vývojem tato rasa prošla. Zatím to vypadá, že Dwarfové byli vytvoření z kamene samotnými Titány v dobách, kdy byl svět ještě mlád. Dwarfové nalézají touhu zjistit více a nalézt v sobě odkaz svých tvůrců. Rozeslali mnoho svých druhů do celého světa, aby nalezli co nejvíce dokladů o své historii. Jejich vykopávky, které můžeme nalézt po celém světě (Excavation sites), slouží nejen jako základny, ale jsou častým cílem útoků jejich nepřátel.
Povolání: (Povolání dostupné pro rasu Dwarfů)
Hunter, Paladin, Priest, Rogue, Warrior
Specializace Rasy:
- Stoneform: Po aktivaci, dává imunitu proti Bleeding, Poison a Disease efektům. Také zvýší Armor o 10%. Trvá 8s, cooldown 3min.
- Gun Specialization: Zvyšuje šanci na kritický zásah o 1% střelnou zbraní (puškou).
- Frost Resistance: Všichni trpaslíci dostávají +2% k odolnosti vůči chladu (frost).
- Find Treasure: Po aktivaci se zobrazují poklady na minimapce. Trvá, dokud ho nezrušíme.
Základní Atributy:
Strength: 22, Agility: 16, Stamina: 23, Intellect: 19, Spirit: 19.
Počáteční lokace: Dun Morogh
Hlavní město: Ironforge
Dopravní zvíře: Beran
Vládce: Magni Bronzebeard
Gnoms
Excentričtí s brilantní myslí a výstřední nejen v chování. Tak mnozí popisují gnomy. Jsou posedlí vyvíjením nových technologií a jejich použití v různých udělátkách. Je proto podivuhodné, že dosud žijí. Jejich vzkvétající město Gnomeregan, plné různých technických vychytávek, podporovalo své sousedy trpaslíky v Dun Moroghu svými vynálezy. Díky nim byly zlepšené zbraně a parou poháněna vozidla trpaslíků. Velmi pomáhali v Druhé válce alianci, a proto všechny zarazilo, když odmítli pomoci v boji s Plamennou legií. Nakonec se zjistilo, že jakási starobylá rasa v této době napadla Gnomeregan zevnitř. Protože byl ostatek aliance zaměstnán bojem s Legií, malý národ zůstal sám a hlavní město gnomů bylo ztraceno. Polovina gnomů při obraně zahynula. Přeživší nalezli ochranu za branami Ironforge. od té doby se snaží gnomové vymyslet cokoli, co jim pomůže získat ztracené město zpět.
Povolání: (Povolání dostupné pro rasu Gnomů)
Mage, Rogue, Warlock, Warrior
Specializace Rasy:
- Escape Artist: Aktivací ability se Gnom zbaví nezadoucích spelu ktere mu znesnadňují pohyblivost. Kouzlo je instantní a cooldown trvá 1,75 min.
- Expansive Mind:: Zvyšuje inteligenci o 5%.
- Arcane Resistance: Zvyšuje odolnost na arcane magii +2%.
- Engineering Specialization: Zvyšuje skill bonus na Engineering o 15.
Základní Atributy:
Strength: 15, Agility: 23, Stamina: 19, Intellect: 24, Spirit: 20.
Počáteční lokace: Dun Morogh
Hlavní město: Ironforge
Dopravní zvíře: Mechanická slepice
Vládce: Magni Bronzebeard
Humans
Hunami ze Stormwindu jsou mladá, zato pyšná a houževnatá rasa, která přežila invazi divokými Orky během První války. Při Druhé válce táhli přeživší s pomocí Alliance za znovudobytí svého domova, země Azerothu - úspěšně. Stormwind byl přebudován a lidská civilizace začala opět vzkvétat. Při současné invazi Spalující legie, která zanechala severní království Lordaeronu v troskách, je Stormwind posledním opveněním lidské civilizace. Následujíce hrdinských činů legendárního Sira Lothara a krále Llane, jsou obránci Stormwindu považováni za jedny z nejzuřivějších válečníků v zemi. Berou za svou povinnost prokazovat čet a utvrzovat moc lidskosti ve stále zkaženejším světě.
Povolání: (Povolání dostupné pro rasu Humanů)
Mage, Paladin, Priest, Rogue, Warrior, Warlock
Specializace Rasy:
- Perception: Zvyšuje šanci odhalit Stealth.
- The Human Spirit: Zvyšuje spirit o 3%.
- Diplomacy: Zvyšuje získanou reputaci o 10%.
- Sword Specialization: Odborná znalost na jednoruční i obouruční meče (swords) zvýšena o 3.
- Mace Specialization: Odborná znalost na jednoruční i obouruční palice (maces) zvýšena o 3.
- Every Man for Himself: Odstraňuje všechny efekty, které znesnadňují pohyb nebo způsobují ztrátu kontroly nad svou postavou. Tato schopnost sdílí cooldown s dalšími podobnými schopnostmi.
Základní Atributy:
Strength: 20, Agility: 20, Stamina: 20, Intellect: 20, Spirit: 21.
Počáteční lokace: Elwynn Forest
Hlavní město: Stormwind
Dopravní zvíře: Horse
Vládce: Anduin Wrynn
Night elves
Samotářští Noční elfové byli provní rasou, která procitla ve světě Warcraftu. Na jejich stinných, ale nesmrtelných počátcích stálo studování magie, ale Elfové ji nedbale využívali a to napomohlo Spalující legii vtrhnout do světa a způsobilo katastrofickou válku mezi dvěma obrovskými rasami. Elfům se podařilo vyhnat Legii ze světa, jenže jejich zemi zasáhlo zemětřesení a pohltilo moře. Do té doby se uzavření Elfové skrývali odtrženi od zbytku světa na vrcholku své posvátné hory Hyjal po mnoho tisíců let. Až invaze Spalující legie je vyvedla z jejich předlouhé dřímoty. Chtějí znovu změnit svět a poprvé se spojují s ostatními rasami, aby ochránili Azeroth. Jako rasa jsou Noční elfové typicky čestní a spravedliví, ale stále velmi nedůvěřiví vůči ostatním.
Povolání: (Povolání dostupné pro rasu Night elfů)
Druid, Hunter, Priest, Rogue, Warrior
Specializace Rasy:
- Shadowmeld: Aktivací vklouznete do stínů, díky nimž snížíte šanci nepřátel postřehnout vaši přítomnost. Abilita trvá dokud ji neodtraníte záměrně, pohybem nebo započetím boje.
- Elusiveness: Snižuje nepřátelům šanci odhalit vás pokud jste ve Stealthu nebo jste Shadowmelded.
- Quickness: Snižuje protivníkovu šanci, že vás zasáhne útokem na blízko i nadálku o 2%.
- Wisp Spirit: Tato abilita vás po smrti přemění v chomáček, který je o 75% rychlejší, než vaše dušička.
- Nature Resistance: Snižuje šanci, že budete zasaženi přírodnimi kouzly (Nature spells) o 2%.
Základní Atributy:
Strength: 17, Agility: 25, Stamina: 19, Intellect: 20, Spirit: 20.
Počáteční lokace: Teldrassil
Hlavní město: Darnassus
Dopravní zvíře: Nightsaber
Vládce: Tyrande Whisperwind
Blood elves
Posledních 7 000 let žili Vysocí Elfové v zářivé magické říši hluboko v lesích severního Lordaeronu. Ale před 5 lety napadla Quel'Thalas invaze Scourge, která vyhnala Elfy na pokraj vyhynutí. Scourge, vedena zlým mrtvým rytířem Arthasem, zničila mystický Sunwell, čímž odloučila Elfy od jejich tajemného zdroje síly. Přestože invaze napáchala mnoho škody, přeživši Elfové se spojili a snaží se zpět dobýt celou svou vlast. Říkají si "Krvaví Elfové" a jsou zuřivě odhodláni znovu získat svou obrovskou sílu, kterou kdysi ovládali. Inspirováni vůdcovstvím svého milovaného prince Kael'Thase Sunstridera hledají Krvaví Elfové nový zdroj tajemné energie a prostředky k obraně své země proti neuhasínajícím hrůzám, které způsobila invaze Scourge.
Povolání: (Povolání dostupné pro rasu Blood elfů)
Hunter, Mage, Paladin, Priest, Rogue, Warlock
Specializace Rasy:
- Arcane Affinity: Skill Encgantingu zvýšen o 10.
- Arcane Torrent: Utiší všechny nepřátele v okruhu 8 yardů na 2 sekundy a navrátí 6% Many.
- Arcane Torrent: Utiší všechny nepřátele v okruhu 8 yardů na 2 sekundy a navrátí 15 Energy (jen u Rogue).
- Arcane Torrent: Utiší všechny nepřátele v okruhu 8 yardů na 2 sekundy a navrátí 15 Runic Power (jen u Deathkight).
- Magic Resistance: Snižuje šanci, že budete zasaženi kouzly (spells) o 2%.
Základní Atributy:
Strength: 17, Agility: 22, Stamina: 18, Intellect: 24, Spirit: 19.
Počáteční lokace: Everson Forest
Hlavní město: Silvermoon City
Dopravní zvíře: Hawkstrider
Vládce: Lor'themar Theron
Orcs
Divocí Orkové se zelenou barvou kůže jsou jednou z nejrozšířenějších ras v Azerothu. Jsou často považováni za brutální, hloupé, bez kousku lidskosti v těle nebo soucitu k ostatním rasám. Zrodili se v tvrdém světě Draenor a byli přivedeni zkrz dimenzionální bránu, známou jako Dark Portal a odvážili se vést válku proti Humanům. Samozřejmě že ve svém světě byli kultivovanou a noblesní společností šamanů, ale při invazi Spalující Legie se nechali najmout jako pěšáci a stali se naprosto zkaženými rebely. Ale i přesto se byli nakonec schopni vzepřít svým démonickým vůdcům a pod vedením mladého Warchiefa a Thralla opět nabyli své síly a cti. Nyní stojí Orkové připraveni bojovat. Ne za účelem dobývání nových území, ale pro své právo přežít v novém domově.
Povolání: (Povolání dostupné pro rasu Orců)
Hunter, Rogue, Shanam, Warlock, Warrior
Specializace Rasy:
- Blood Fury: Zvyšuje sílu kouzla (spell power) o 5.
- Blood Fury: Zvyšuje sílu útoku nablízko (melee attack power) o 6 a útok kouzly (spell damage) o 5.
- Blood Fury: Zvyšuje sílu útoku (attack power).
- Hardiness: Snižuje dobu trvání Stun efektů o 15%.
- Command: Damage způsobený pety Death Knighta, Huntera a Warlocka zvýšen o 5%.
- Axe Specialization: Odborná znalost na jednoruční i obouruční sekery (axes) zvýšena o 5.
Základní Atributy:
Strength: 23, Agility: 17, Stamina: 22, Intellect: 17, Spirit: 23.
Počáteční lokace: Durotar
Hlavní město: Orgrimmar
Dopravní zvíře: Wolf
Vládce: Thrall
Taurens
Taureni jsou zvířecí tvorové žijící na obrovských travnatých pláních ve středním Kalimdoru. Žijí, aby sloužili přírodě a udržovali rovnováhu mezi divočinou a neklidnými elementy. I přes svou enormní velikost a brutální sílu jsou Taureni pozoruhodně mírumilovná a klidná stvoření. Když jsou však zataženi do konfliktu, stávají se z nich nesmiřitelní nepřátelé, kteří využívají každého kousíčku své síly k rozdupání nepřátel pod kopyty. Pod vedením starého náčelníka Carnie Bloohoofa se Taureni spojili s Orky během invaze Spalující legie a stejně jako oni se Taureni snaží udržet tradici a vznešenost.
Povolání: (Povolání dostupné pro rasu Taurenů)
Druid, Hunter, Shaman, Warrior
Specializace Rasy:
- War Stomp: Omráčí (stun up) 5 nepřátel v okruhu 8 yardů na 2 sekundy.
- Endurance: Zvyšuje základ Health o 5%.
- Cultivation: Skill v Hebalismu zvýšen o 15.
- Nature Resistance: Snižuje šanci, že budete zasaženi přírodními kouzky (Nature spells) o 2%.
Základní Atributy:
Strength: 25, Agility: 15, Stamina: 22, Intellect: 15, Spirit: 22.
Počáteční lokace: Mulgore
Hlavní město: Thunder Bluff
Dopravní zvíře: Kodo
Vládce: Cairne Bloodhoof
Trolls
Začarovaní Trollové z Jungle, kteří obývají četné ostrovy v South Seas, jsou známí pro svou krutost a moc nad temnou magií. Nosí v sobě kypící nenávist vůči ostatním rasám, avšak jeden kmen překonal své předsudky poté, co jim Thrall a jeho Horda pomohla z nesnází a vděčně jim přísahali věrnost. V čele s chytrým hunterem Vol'jinem a Orčími spojenci získali domov v Durotaru a svou vesnici pojmenovali po padlém stařešinovi Sen'Jin. Jako součást Hordy rozšířili svou věrnost k mocným Taurenům, ale stejně chovají málo důvěry k manipulujícím Forsakenům. Domnívají se, že od nich by se dočkali jen bídy a nepokojů.
Povolání: (Povolání dostupné pro rasu Trollů)
Hunter, Mage, Priest, Rogue, Shaman, Warrior
Specializace Rasy:
- Berserking: Zvyšuje rychlost útoku (attack power) od 10 do 30%. Pokud máte plný Health, pak zvyšuje o 10%, a pokud jste velmi zraněni, pak až o 30%. Trvá 10 sekund.
- Regeneration: Zrychluje regeneraci Health o 10%. 10ti procentní regenerace může probíhat i během combatu.
- Beast Slaying: Damage, který je zamíířený proti zvířatům je o 5% vyšší.
- Throwing Specialization: Šance, že kritikalem zasáhnete nepřítele vrhací zbraní (Throwing weapon) je zvýšena o 1%.
- Bow Specialization: Šance, že kritikalem zasáhnete nepřítele lukem (Bow) je zvýšena o 1%.
- Da Voodoo Shuffle: Snižuje dobru trvání všech efektů, které znemožňují pohyb o 15%.
Základní Atributy:
Strength: 21, Agility: 22, Stamina: 21, Intellect: 16, Spirit: 21.
Počáteční lokace: Durotar
Hlavní město: Orgrimmar
Dopravní zvíře: Raptor
Vládce: Vol'jin
Undead
Forsaken jsou skupinka nemrtvých, kteří se vzepřeli tyranizujícím pravidlům Lich Kinga. Aby si udrželi svou svobodu, zničí kohokoliv, kdo by jim stál v cestě. Počali sloužit královně Sylvanas Windrunner a pod zříceninami bývalého hlavního mělsta Lordaeronu založili tajnou pevnost. Labirint Undercity je rozsáhlá pevnost zla, kde královnini alchymisté vytváří nový zničující mor - takový, který vyhladí nejen jejich protivníky, ale i zbytek lidstva. Za dosažením svého cíle se spojili s primitivními a brutálními národy Hordy, avšak nechovají k nim žádnou věrnost. Jsou s nimi pouze proto, aby spojili síly v boji proti společnému nepříteli - Lich Kingovi. Jen čas ukáže, jak daleko se dostanou tito posluhovači zla.
Povolání: (Povolání dostupné pro rasu Undeadů)
Mage, Priest, Rogue, Warlock, Warrior
Specializace Rasy:
- Will of the Forsaken: Odstraňuje Charm, Fear a Sleep efekty.
- Cannibalize: Regeneruje 7% totálního Health každé 2 sekundy po dobu 10 sekund, ale v okolí 5 yardů musí být mrtvola humanoida nebo undeada. Jakýkoliv pohyb, akce nebo započetí boje přeruší tuto činnost.
- Underwater Breathing: Umožňuje vydržet pod vodou o 233% déle něž u jiných ras.
- Shadow Resistance: Snižuje šanci, že budete zasaženi Shadow spellem o 2%.
Základní Atributy:
Strength: 19, Agility: 18, Stamina: 21, Intellect: 18, Spirit: 25.
Počáteční lokace: Tirisfal Galde
Hlavní město: Undercity
Dopravní zvíře: Skeletal Horse
Vládce: Sylvanas Windrunner