Staty
Taky jste se už někdy zamýšleli k čemu je vlastně ta agilita dobrá a kolik vlastně ta stamina přidává životů? Že ne? Možná je na čase. Troška matematiky a bádání jistě nikoho nezabije. Jak jste si jiste všimli, tak po otevření Character infa (standartně písmeno C) se vám zobrazí vaše statistiky. Celkové tam máte pět oken: Base stats (základní statistiky), Melee (statistiky pro boj z blíka), Ranged (statistiky pro boj na dálku), Spell (statistiky pro kouzla), Defense (obranné statisky).
Base stats
Strength (Síla) [STR]
- Zvyšuje attack power s ranged nebo melee zbraněmi.
- Warrior, Shaman, Druid a Paladin dostane za jeden bod Strength dva body k Attack power. 1 STR = 2 Melee AP
- Hunter a Rogue dostane za jeden bod Strength jeden bod k Attack power. 1 STR = 1 Melee AP
- Pokud postava může používat štít (Warrior, Shaman, nebo Paladin), tak zvyšuje množství zblokovaného damage.
Strength nemá vliv na šanci udělit častěji critical strike a nezvyšuje také šanci na block štítem, zvyšuje pouze množství blokované damage, pokud se vůbec block povede. Toto množství je určuje strength a hodnota block štítu.
Agility (hbitost) [AGI]
- Zvyšuje attack power s ranged (vyjma wandek) nebo melee zbraněmi u většiny povolání.
- Warrior, Hunter a Rogue dostane za jeden bod Agility jeden bod k Ranged Attack power. 1 AGI = 1 Ranged AP
- Hunter, Rogue a Druid v Cat formě dostane za jeden bod Agility jeden bod k Attack power. 1 AGI = 1 Melee AP
- Jeden bod Agility zvyšuje Armor o dva body. 1 AGI = 2 Armor
- Agilita zvyšuje šanci na zasažení cíle critical hitem.
- Agilita zvyšuje šanci na dodge.
Stamina (výdrž) [STA]
- Jeden bod staminy přidává standartně 10 health bodů hráči, a to i jeho petům. 1 STA = 10 HP
Intellect (rozum) [INT]
- Jeden bod intellectu přidává standartně 15 mana bodů hráči. 1 INT = 15 MP
- Zvyšuje šanci na udělení spell critical strike.
-
Zvyšuje rychlost získávání skillu se zbraní.Od Patche 2.0 už nefunguje.
Spirit (mysl) [SPI]
- Zvyšuje regeneraci many a životů mimo a během boje.